www.bayraklicicekcilik.com.tr müşteri memnuniyetini birinci planda tutmaktadır. Bu sebeple sitemizden yapmış olduğunuz ya da yapacağınız alışverişler ile ilgili olarak merak ettiğiniz sorulara hazırlamış olduğumuz cevaplara buradan ulaşabileceğiniz gibi, herhangi bir konuda yardım ve destek alabilmek yada sorularınızı yönlendirebilmek için Bize Ulaşın sayfasında bulunan İletişim Formu'nu ya da İletişim Adreslerimizi kullanarak bizlere ulaşabilirsiniz..
Ödemeyi nasıl yapabilirim?
Sitemizden güvenli bir şekilde kredi kartı, Havale / EFT ve telefondan kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirerek alışverişinizi yapabilirsiniz. Kredi kartı bilgileriniz asla sistemimizde kayıt altında tutulmamaktadır. SSL 256 bit Güvenlik sertifikası ile kişisel bilgileriniz ve güvenliğiniz tam koruma altındadır.
Hafta sonu çiçek gönderebilir miyim?
Elbette,www.bayraklicicekcilik.com.trweb sitemizden de hafta sonları sipariş verebilirsiniz.
Siparişim zamanında yerine ulaşır mı?
Siparişiniz ''müşteri memnuniyeti'' planlamamız dahilinde mutlaka verdiğiniz sürede alıcıya teslim edilir. Teslimatın gerçekleştiği dakikadan itibaren bu bilgi tarafınıza iletilir (elektronik posta - SMS).yolu ile teslimat bilgisi verilir.
Özel günlerde siparişim zamanında yerine teslim edilir mi?
Özel günlerde iş yoğunluktan dolayı saat garantisi veremiyoruz aynı gün içerisinde siparişiniz hızlı bir şekilde teslim edilir.Öncelik daha önce sistem üzerinden firmamıza sipariş veren müşterilerimizin öncelikli olarak teslimatları yapılır.
Teslimat adresi ve tarihinde değişiklik yapabilir veya siparişimi iptal edebilir miyim?
Teslimatınız hazırlanmaya başlamadığı sürece servise çıkmadığı sürece değişiklik / iptal işlemi yapabilirsiniz. Siparişinizin durumunu, Sipariş Durumu sayfamızdan veya 0 232 435 01 00 nolu çağrı merkezi numaramızdan öğrenebilir veya sitedeki iletişim formu sayfamızdan talebinizi bize ileterek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Alıcı gönderilen siparişi kabul etmez ise ne olur?
Alıcı gönderdiğiniz siparişi kabul etmez ise sorumluluk müşteriye aittir. Bu durumda para iadesi söz konusu olmamaktadır…
Alıcının teslimat saatinde adreste olmaması durumunda sipariş kime teslim edilir?
Alıcı adresinde bulunamıyorsa sipariş apartman görevlisine, komşusuna, site güvenliğine; otel hastane gibi yerlerde resepsiyona, iş yerinde birim arkadaşına, teslim edilir.
Sipariş ettiğim ürünle teslim edilen ürün arasında farklılık olur mu?
Sipariş verdiğiniz ürün ile teslim edilen ürün arasında kesinlikle kalite bakımından bir farklılık olamaz. Ürünlerin mevsimsel stok durumuna göre ek ürünlerde (Peluş Oyuncak, balon, kalp süs vb. ) renk farklılıkları olabilir. Mevsim durumuna göre, tedarik edilemeyen çiçeklerde muadili olarak aynı kalitede ürün gönderilebilir.
SSL 256 bit şifreleme nedir?
SSL (secure sockets layer) 256 bit şifreleme sistemi şuan için dünyanın en ileri şifreleme yöntemidir. En önemli görevi ise bilgisayarınız ile sistemimiz arsındaki bilgi akışını şifreleyerek 3. Şahısların bu bilgilere ulaşmasını engeller. Bu sayede sitemizden güvenli bir şekilde işlem yapabilirsiniz.
Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?
Siparişlerinizin takibini sitemizdeki Sipariş takip sayfamızdan sipariş kodu ile yapabilirsiniz. Ayrıca siparişleriniz alıcıya teslim edildiğinde size sms ile bilgi verilecektir.
Faturam ne zaman gönderilmektedir?
Siparişleriniz onayladıktan sonra faturanız e-posta adresinize e- fatura olarak gönderilir. Siparişiniz sırasında " Faturamın ayrıca kargo ile gönderilmesini istiyorum " seçeneğini işaretlerseniz faturanız 5 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese gönderilecektir.
Bilgilerime üçüncü şahıslar erişebilir mi?
Üyelik aşamasında ve sonrasında talep edilen bilgiler, belirtilen kural ve amaçlar dışında asla kullanılmaz. Sitemiz en ileri düzey güvenlik sistemi olan SSL 256 bit şifreleme sistemi ile korunmakta ve bilgilerinizin istenmeyen kişi ve kuruluşların eline geçmesi engellenmektedir.